Hola/Hello

26 Feb

Amb aquesta pàgina pretenc donar a conèixer la meva vida professional, informació sobre la meva trajectòria en el món de la música, les meves perspectives com a cantant i també pensaments com a persona. Gràcies per visitar el meu blog.

Con esta página pretendo darte a conocer mi vida profesional, información sobre mi trayectória dentro del mundo musical, mis inquietudes como cantante y también mis pensamientos como persona. Gracias por visitar mi blog.

With this page I try to announce my professional life, information about me as singer and also my thoughts as person. Thank you for visiting my blog.

Responder

