Entre compositors…

12 Dic

M’agrada sentir que canto coses amb les que m’identifico de manera real, trobo que és molt complex en aquests moment poder decidir el que un canta i el que no, potser per què ens trobem inmersos en aquesta dificultat actual tan grandiosa i un vol posar tots els seus mijans per trepitjar l’escenari, que no mira, segons quan, què és el que de veritat li “toca” cantar.

Sempre em poso i em posaré a favor les compositors actuals, per la feina que fan, que és molt bona. Si potser no m’identifico amb tots (cosa evident) haig de dir que em considero força oberta i miro d’encaminar-me dins la música contemporània que més se m’apropa per la meva manera de ser. Per sort de músiques contemporànies n’hi ha de tots els colors i matisos.

Aqui teniu una fotografía, després del concert del cicle Anna Ricci, no massa bona però si entranyable d’un moment únic.

Junt amb el meu pianista Carles Puig i rodejada de grans músics autors de peces precioses.

entrecompositors

D’esquerra a dreta :

Carles Puig, piano

Luís de Arquer, compositor (dins del programa “Un primer bes”)

Josep Pascual, compositor i crític musical (dins del programa estrena del cicle “Recull”)

Antoni Mas , compositor (dins del programa “cant de record”, “Cançó de bressol” i “A prop del mar”)

A continuació podeu escoltar la peça “Cançó de bressol” del compositor Antoni Mas.

En breu espero poder-vos presentar també en vídeo cançons del compositor Josep Pascual i del compositor Luis de Arquer.

http://www.youtube.com/watch?v=GoDGhThY3kw

Responder

